Звіт про діяльність закладу в 2019-2020 навчальному році

У 2019-2020 н. р. в школі навчалося 122 учні. З них не атестовано 31 учень 1 та 2 класів. Атестовано всього 91 учень, з них: 3 учні мають високий рівень навчальних досягнень, 44 учні – достатній рівень, 29 – середній, 15 учнів – початковий рівень. Відсоток відвідування складає – 91,6 %, по хворобі – 6,4 %, 2 % - пропуски без поважних причин.

Рівень досягнень за навчальними предметами:

Українська мова – 6,6 б.
Українська література – 7,5 б.
Зарубіжна література – 6,3 б.
Англійська мова – 6,9 б.
Математика – 7,3 б.
Алгебра – 6,5 б.
Геометрія – 6,7 б.
Фізика – 7,2 б.
Географія – 7,1 б.
Історія України – 7,6 б.
Всесвітня історія – 7,4 б.
Правознавство – 8,3 б.
Біологія – 6,6 б.
Природознавство – 7,8 б.
Хімія – 6,2 б.
Фізична культура – 11 б.
Образотворче мистецтво – 7,5 б.
Музичне мистецтво, мистецтво – 8,7 б.
Трудове навчання – 8,3 б.
Інформатика – 8,1 б.
Основи здоров’я – 8,1 б.

Навчальні досягнення класів:

Клас Середній бал навчальних досягнень
3 клас 7,9 б.
4 клас 7,3 б.
5 клас 8 б.
6 клас 7,5 б.
7 клас 7,6 б.
8 клас 6,6 б.
9 клас 8 б.

МЕТОДИЧНА РОБОТА

У 2019-2020 навчальному році методична робота в закладі загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 2 села Балаклея здійснювалася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та була спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми «Формування життєвих компетентностей особистості учня шляхом впровадження сучасних освітніх технологій».

Освітній процес у навчальному закладі забезпечували 14 педагогів. Серед них: 9 вчителів вищої категорії, 3 – І категорії, 2 спеціаліста, 2 вчителі мають педагогічне звання «старший учитель», 1 «учитель-методист».

З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення чіткого керівництва методичною роботою в школі діяла методична рада, до складу якої входили директор школи, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителі, які мають вищу категорію та педагогічні звання.

Члени методичної ради брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, конкурсів та інших методичних заходів.

Протягом року в закладі діяли 2 методичні об’єднання: класних керівників та вчителів початкових класів:

Назва МО Керівник Проблемне питання
Методичне об’єднання вчителів початкових класів Харенко Н. О. Оптимальне поєднання традиційних та новітніх технологій навчання учнів початкової школи шляхом реалізації ключових компетентностей державного стандарту початкової загальної освіти
Методичне об’єднання класних керівників Руденко С. В. Робота класного керівника як основа формування ключових компетентностей школярів

Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку та виховних заходів.

З метою організації освітньої діяльності закладу, вирішення нагальних методичних питань в закладі систематично проводилися методичні наради при директору школи та заступнику директора школи з НВР.

Згідно річного плану закладу відбувалися засідання педагогічної ради закладу, на яких було розглянуто питання:

· Про стан роботи з обдарованими учнями.

· Про стан краєзнавчої роботи в школі.

· Про стан реалізації проблемного питання школи.

· Про підсумки навчально-виховної роботи школи у І семестрі.

· Про результати моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учасників навчального процесу початкових класів.

· Про стан виконання державних цільових програм у галузі освіти: Закон України «Про загальну середню освіту».

· Про вибір предмета державної підсумкової атестації у 9 класі.

У лютому 2020 року проведено методичний тиждень «До вершин досконалості» в рамках якого педагоги проводили майстер-класи на теми «Розвиток критичного мислення на уроках», «Організація проєктної діяльності в роботі з учнями»; тренінг «ІКТ в освітній діяльності».

Згідно Порядку підвищення кваліфікації педагогічнихінауково-педагогічних працівників педагоги розробили «Індивідуальні плани професійного розвитку на 2020 рік» та підвищували свій фаховий рівень шляхом участі в різноманітних ІНТЕРНЕТ – заходах, виставках, семінарах та інше.

У листопаді 2019 року вчителі: Бакуменко О. В., Живиця І. О., Жолобіцька Л. В., Занєгіна Ж. П., Колісник О. В., Мінченко Т. О., Сільченко О. О., Харенко Н. О.) взяли участь у регіональній (не)конференції для шкільних педагогів афілійованому міні-EdCampі Nosachiv на тему «Загальнолюдські цінності - орієнтир для зростання сучасного вчительства» .

Під час даної (не) конференції Колісник О. В., Харенко Н.О. виступали спікерами учительської паралелі.

Протягом навчального року вчителі були учасниками наступних конференцій: (не) конференції «Антикризовий національний онлайн-EdCamp 2020: школа зараз і у «світі після» (Мінченко Т. О., Руденко С. В., Харенко Н. О.; конференції Інституту модернізації змісту освіти «Перехід до електронного журналу та щоденника. Сертифіковані інструменти для дистанційного навчання» (Мінченко Т. О., Руденко С. В.), Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві» (Руденко С. В.), конференції «Безпека в інтернеті» (Галущенко Л. А., Жолобіцька Л. В.), конференції AtomsHub «Повний перехід на електронні журнали за сприяння МОН» (Руденко С. В.); освітнього проєкту «На урок»: «Самоосвіта і підвищення кваліфікації вчителя: інструменти та підходи» (Бакуменко О. В.), «Мотивація в освіті: інструменти, прийоми та принципи» (Бакуменко О. В., Жолобіцька Л. В.); «Медіаграмотність», «ІКТ» (Жолобіцька Л. В.); конференції «Лінгвіст National Geographic»: «Learning Online Summer Conference!» (Мірза Н. В.).

Вчитель Харенко Н.О. взяла участь в онлайн-толоці ЕdCamp Ukraine на тему «Підсумки навчального року і завдання на літо».

При Черкаському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних працівників у січні 2020 року Руденко С. В. взяла участь в науково-практичній Інтернет-конференції до 160-річчя А.П.Чехова.

Педагоги навчалися на онлайн-курсах: «Права людини в освітньому просторі», «Недискримінаційний підхід у навчанні», «Бери і роби» (платформа EdEra) - Бакуменко О. В., Сільченко О. О., Вовченко І. М., Колісник О. В., Живиця І. О.); «Ключові уміння 21-го століття» (платформа EdEra) – Вовченко І. М., Колісник О. В., Сільченко О. О.; «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (платформа EdEra) – Сільченко О. О.; «Історія: Зародження української нації», «Академічна доброчесність» (платформа EdEra) - Галущенко Л. А.; «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» (платформа «Дія. Цифрова освіта») - Вовченко І. М., Руденко С. В.; «Створення власного дистанційного курсу (за зразком Віртуальної школи ІКТ) (платформа «Віртуальна школа ІКТ») - Руденко С. В.; «Заклади освіти в умовах епідемії» (портал превентивної освіти) – Вовченко І. М., Живиця І. О., Сільченко О. О.; «Короновірусна інфекція: факти проти паніки» (платформа Prometheus) – Вовченко І. М.

Вчителі були активними учасниками вебінарів освітнього проєкту «На урок»: «Робота в групах та ресурси для взаємодії школярів», «Успішний вчитель – успішний учень, або те, що мотивує на досягнення успіху учнем», «Інтернет-ресурси для дистанційної роботи з класом», «Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу», «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів», «5 творчих завдань для дистанційної роботи», Розширення кордонів мислення та меж запам'ятовування на уроках літератури», «Мотивація до навчання під час карантину», «Друге дихання» в дистанційному навчанні: узагальнення та нові ідеї», «Експеримент у дистанційному навчанні та онлайн-ресурси для проведення лабораторних робіт із фізики»; порталу «Всеосвіта»: «Опорний заклад освіти та його філії: особливості створення і взаємодії», «Розвиток різних видів пам’яті в початкових класах НУШ», «Організація навчання та дозвілля під час карантину: користні матеріали на допомогу педагогу», «Цифрова грамотність: YouTube, Gmail, Google Диск. Інтеграція сучасних застосунків у Тести та блог на «Всеосвіті», «Використання GOOGLE Classroom для організації високотехнологічного навчання», «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу», «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину», «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання», «Дистанційне навчання за допомогою ClassDojo для учителів, учнів та їх батьків», «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання», «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв’язку»; Академії цифрового розвитку: «Організація дистанційного навчання за допомогою Google-класу», «Використання Google Meet в освітній діяльності»; Корпорації «Ранок»: «Безпека дітей та протидія булінгу в освітньому середовищі»; видавничої групи «Основа»: «Гейміфіковані уроки», «Використання інтерактивних Steam карток з елементами доповненої реальності для розвитку гендерної чутливості у школярів», «Нові можливості та підходи до вивчення математики з Teacher Desmos».

Вчитель англійської мови Мірза Н. В. була учасником спеціалізованих вебінарів: тренінгового центру «Лінгвіст»: «Balance up your rest and zest», «Revision never boring»; CambridgeUniversity: «Cambridge at home experience», «Moving your classes online»; GradeCambridge Assessment: «Як мотивувати дітей вчитися безкоштовно»; Cambridge Press: «Developing Thinking Skills through Reading in the Primary Classroom»; MM Publications: «Words don't come easy Duration»; Infolinguist: «The world has gone online. It’s time for you to join!», «How to teach kids online? How to teach with Google?».

Учасниками конкурсу освітніх розробок освітнього проєкту «На урок» «Фантастична п’ятірка» були Вовченко І. М., Сільченко О. О.

Вчителі Занєгіна Ж. П., Харенко Н. О. брали участь в карантинному Online-марафоні для педагогів початкової школи у FB-спільноті «Гра по-новому, навчання по-іншому» від LEGO Foundation на тему «Дистанційна реальність: думаємо по-новому, діємо по-іншому»

У Всеукраїнському онлайн-марафоні корпорації «Ранок» на тему «Навчальна діяльність старшокласників за сучасних умов: організація, мотивація, результат» взяла участь Мірза Н. В.

Вчитель Колісник О. В. була учасником проєкту Inclusive camp (благодійна організація «Право на Щастя»).

Вчителі закладу були учасниками онлайн-педагогічних рад Копорації «Ранок»: «Особливості дистанційної освіти: що, як, навіщо», «Як стати гуру в дистанційному навчанні: 10 практичних порад», «Як ефективно навчати в умовах онлайн», «Ресурси: як відновити наявні та які використовувти для ефективного дистанційного навчання», «Сертифікація вчителів початкових класів як одна з умов якісної освіти», «Оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного навчання у 5-7 класах», «Маніпуляції в житті дитини. Мобінг та секрети фінансової грамотності», «Особливості оцінювання в умовах дистанційного навчання в молодшій школі», «Особливості оцінювання в умовах дистанційного навчання в середній та старшій школі», «Спокійне та щасливе життя під час карантину і не тільки», «Дистанційне навчання на успішних кейсах», «Дистанційне завершення навчального року та онлайн-інструменти для візуалізації навчального матеріалу».

Вовченко І. М., Руденко С. В. були учасниками глобального тестування Національної онлайн – платформи з цифрової грамотності на тему «Володіння цифровими навичками».

Живиця І. О. взяла участь у семінарі для керівників шкільних лісництв на тему «Збереження лісів», який проходив у січні 2020 року в Черкаському обласному центрі роботи з обдарованими дітьми

Учасниками освітнього коучингу на тему «Панорама інновацій професійного розвитку педагогічних працівників Черкащини в контексті НУШ» при КНЗ ЧОІППОП були Вовченко І. М., Галущенко Л. А.

Учасниками тренінгів при КНЗ ЧОІППОП були педагоги: Вовченко І. М., Руденко С. В., Живиця І. О., Занєгіна Ж. П., Мінченко Т. О. (тема «Технології командоутворення як засіб формування професійної компетентності педагога у роботі з лідерами учнівського самоврядування»); Мінченко Т. О., Руденко С. В. (тема «Впровадження підприємливості й економічних підходів у діяльності закладу освіти»); Мінченко Т. О. (тема «Формування компетентності підприємливості у сучасному закладі освіти» у рамках підготовки до VII Всеукраїнського бізнес-турніру «Стратегія фірми – 2020»); Занєгіна Ж. П., Харенко Н. О. (тема «Розвиток медіаграмотності учнів початкових класів у контексті реалізації державного стандарту початкової освіти»); Занєгіна Ж.П. (тема «Ігрові та діяльнісні методи навчання за методикою the LEGO Foundation»).

Педагоги школи підготували матеріали для науково-методичних посібників на ХХV обласну виставку «Інноваційний пошук освітян Черкащини»:

ПІБ вчителя Тема роботи
Бакуменко О. В. «Сторітелінг на уроках української мови. 5 клас».
Вовченко І.М. «Застосування настільних ігор на уроках біології у 8 класі у світлі Концепції «Нової української школи».
Мінченко Т. О. «Застосування технології сторітелінгу на уроках основ здоров’я у 5 класі у світлі концепції Нової української школи».

Руденко С. В. підготувала роботу на тему «Реалізм» на обласний етап Конкурсу на кращий електронний освітній ресурс.

Курси підвищення кваліфікації при КНЗ ЧОІППОП протягом 2019-2020 н. р. пройшли: Вовченко І. М., Галущенко Л. А., Занєгіна Ж. П., Харенко Н. О.

Курси НУШ при КНЗ ЧОІППОП на теми: «Мистецтво: образотворче мистецтво в умовах Нової української школи», «Мистецтво: музичне мистецтво в умовах Нової української школи», «Фізична культура в умовах Нової української школи» пройшла Колісник О. В. Вчитель Мірза Н. В. навчалася на курсах «Підготовка до викладання іноземної мови у 3-4 класах НУШ», Сільченко О. О. пройшла курси «Підготовка до роботи в умовах Нової української школи».

Самоосвітня діяльність вчителів здійснювалася шляхом перегляду навчальних відео на каналі You Tube: «Як створити Google Форму з тестом?», «Створення тесту в Google» (Бакуменко О. В., Мірза Н. В.)

Протягом навчального року вчителі: Вовченко І. М., Живиця І. О., Мариняк В. С., Руденко С. В., Сільченко О. О., Бакуменко О. В., Жолобіцька Л. В. ділилися досвідом на персональних сайтах.

Висвітлювали результати своєї діяльності у засобах масової інформації, фаховій пресі, онлайн-платформах: Харенко Н. О. (газета «Смілянські обрії»), Сільченко О. О., Вовченко І. М., Колісник О. В. (платформа освітнього проєкту «На урок»); Вовченко І. М., Руденко С. В. (портал «Всеосвіта»). Вчителі Колісник О. В., Галущенко Л. А., Сільченко О. О. підготували статтю «Подорож до світу казок В. О. Сухомлинського» для журналу «Педагогічний вісник».

Результатом роботи в 2019-2020 навчальному році є участь здобувачів освіти у заходах різного рівня, перемоги в конкурсах:

· Природничий інтерактивний «Колосок» (осінь): 2 клас – 14 осіб; 3 клас – 6 осіб; 7 клас – 3 особи.

· Природничий інтерактивний конкурс“Колосок” (весна): 3 клас – 4 особи; 6 клас – 2 особи.

· Природознавча гра “Геліантус» : 2 клас – 8 осіб; 3 клас – 2 особи; 4 клас – 2 особи; 5 клас – 5 осіб; 7 клас – 2 особи.

· Всеукраїнський наймасовіший урок добра приурочений Дню тварин: 3 клас – 11 осіб; 4 клас – 16 осіб; 5 клас – 12 осіб.

· Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» (всеукраїнський етап): 2 клас – 4 особи; 3 клас – 6 осіб; 4 клас – 1 особа; 5 клас – 4 особи; 6 клас – 7 осіб.

· Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»: 3 клас – 4 особи; 4 клас – 1 особа; 5 клас – 7 осіб; 7 клас – 3 особи; 8 клас – 2 особи; 9 клас – 1 особа.

· Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник»: 2 клас – 5 осіб: 3 клас – 3 особи; 6 клас – 3 особи; 8 клас – 1 особа.

· Міжшкільний конкурс читців “Тарасова вершина”, присвячений 206-й річниці з дня народження Т.Г. Шевченка: 7 клас – 2 особи; 9 клас – 2 особи.

· Проєкт «Літературна візитка краю»: 9 клас – 5 осіб.

· Всеукраїнська інтернет - олімпіада «На Урок» з хімії: 7 клас – 4 особи; 8 клас – 5 осіб.

· Обласний етап Всеукраїнської акції «День юного натураліста»: 3 клас – 11 осіб; 5 клас – 9 осіб.

· Обласний етап Всеукраїнської акції «Птах року»: 4 клас – 16 осіб; 5 клас – 12 осіб.

· Обласний етап Всеукраїнської акції «Збережемо первоцвіти»: 3 клас – 11 осіб; 5 клас – 6 осіб.

· ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з хімії: 7 клас – 1 особа.

· ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з трудового навчання: 9 клас – 1 особа.

· ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з математики: 9 клас – 1 особа.

· Міжшкільний огляд художньої самодіяльності «Весняний зорепад -2020»: 6 клас – 4 особи; 8 клас – 2 особи.

· Фестиваль-конкурс дитячого , юнацького та молодіжного мистецтва «Осіння палітра талантів»: 6 клас – 4 особи.

· Всеукраїнський конкурс «Безпечний інтернет»: 4 клас – 11 осіб.

· Всеукраїнський конкурс «Від бандури до цимбал»: 4 клас – 12 осіб.

· Конкурс «Гуманне ставлення до тварин»: 4 клас – 1 особа.

· Олімпіада з англійської мови «На урок» (зимова сесія): 1 клас – 1 особа; 2 клас – 2 особи; 3 клас – 3 особи; 4 клас – 2 особи; 5 клас – 1 особа; 6 клас – 1 особа.

· Всеукраїнська гра з англійської мови «Puzzle»: 3 клас – 1 особа; 4 клас – 2 особи; 5 клас – 1 особа; 6 клас – 1 особа.

· Олімпіада «Українська мова та література» («На урок»): 3 клас – 9 осіб.

14 школярів були учасниками І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Учні, які зайняли призові місця в шкільному етапі, брали участь в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.

Результати ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад:

Назва конкурсу, олімпіади ПІБ учня Клас Результат участі ПІБ вчителя
ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з історії Пономарчук Дарина 9 ІІІ місце Мурашевич Юрій Юрійович
ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з хімії Жиранда Анна 7 І місце Вовченко Ірина Миколаївна
ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з математики Федорець Владислав 9 ІІІ місце Жолобіцька Лариса Володимирівна
ІІ етап Всеукраїнських олімпіад з трудового навчання 9 ІІІ місце
Конаржевська Анастасія Галущенко Людмила Андріївна

Протягом 2019-2020 н. р. слабкою ланкою є рівень навчальних досягнень учнів 5 – 9 класів з математично – природничих дисциплін, організація науково – проектної діяльності із школярами. Спостерігається тенденція зниження рівня навчальних досягнень з української мови та зарубіжної літератури.

У 2020-2021 н.р. педагогічним працівникам посилити роботу з обдарованими дітьми, підвищувати якість підготовки учнів до олімпіад з базових дисциплін, активніше залучати учнів до участі в інтелектуальних конкурсах.

ВИХОВНА РОБОТА

Виховна робота протягом навчального року здійснювалась відповідно до «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243, листа МОНУ від 16 серпня 2019 року № 1/9-523 «Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році», листа Міністерства освіти і науки України від 27.06.2019 №» 1/9-414 «Деякі питання щодо створення у 2019/2020 н. р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок», «Плану основних виховних заходів та заходів з національно-патріотичного виховання учнів закладів загальної середньої освіти Балаклеївської сільської ради на 2019-2020 навчальний рік».

Педагогічний, учнівський та батьківський колективи школи продовжували працювати над реалізацією виховної проблеми «Розвиток духовності школярів шляхом формування екологічної культури особистості, гармонії її відносин з природою», положень Програми виховання «Від чистоти душі – до екології планети».

З метою організації та поліпшення стану виховної роботи в школі видано накази:

§ Про організацію роботи шкільного лісництва.

§ Про участь в обласних змаганнях зі спортивного орієнтування «Осінній міст».

§ Про участь у Всеукраїнському фізкультурно-оздоровчому заході серед здобувачів освіти.

§ Про участь у заході присвяченому Дню людей похилого віку.

§ Про участь в акції по збиранню жолудів.

§ Про проведення Тижня безпеки дорожнього руху.

§ Про додаткові заходи щодо створення безпечного освітнього середовища в закладі.

§ Про екскурсію на засідання клубу «Університет ІІІ віку».

§ Про День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

§ Про похід до дитячого садка «Берізка».

§ Про стан виконання програми громадянського виховання.

§ Про проведення профілактичних бесід по попередженню дитячого травматизму.

§ Про роботу закладу в умовах дистанційного навчання.

Проведено наради при директору школи:

§ Про плани роботи класних керівників.

§ Про стан відвідування учнями школи.

§ Про стан роботи з учнями, схильними до правопорушень.

§ Про стан охоплення навчанням дітей шкільного віку.

§ Про відзначення Шевченківських днів.

§ Про освітню діяльність закладу в умовах карантину.

На нарадах при заступнику директора школи розглянуто питання:

§ Про організацію та проведення заходів щодо попередження булінгу.

§ Про роботу з творчо обдарованими дітьми.

§ Про результативність участі учнів у позакласних заходах.

§ Про ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

§ Про підсумки проведення батьківського тижня.

§ Про організацію та проведення онлайн-заходів з учнями.

Загальношкільні, класні виховні заходи проводились згідно плану роботи школи на 2019-2020 навчальний рік та планів класних керівників.

Реалізація основних завдань і принципів виховання здійснювалася в ряді пріоритетних напрямків.

І. Ціннісне ставлення до себе.

Підвищенню інтересу до здорового способу життя, фізичної культури і спорту, розвитку прагнення бути фізично здоровою людиною сприяли загальношкільні спортивні заходи. З 09 по 16 вересня 2019 року проведено заходи приурочені Дню фізичної культури і спорту. Вчителями, які викладають фізичну культури в закладі освіти, було розроблено План заходів з підготовки та проведення урочистостей з нагоди відзначення Дня фізичної культури і спорту у 2019 році.

24 вересня команда учнів школи взяла участь у Всеукраїнському фізкультурно-оздоровчому заході серед школярів закладів загальної середньої освіти Балаклеївської ОТГ. Здобувачі освіти стали учасниками змагань з міні-футболу, настільного тенісу, шашок, складання кубика Рубика та спортивного орієнтування.

У 2019-2020 навчальному році учні школи почали займатися хокеєм на траві. 15 лютого 2020 року спортивна команда взяла участь в обласному чемпіонаті з хокею на траві в м. Черкаси, де зайняла І місце. З 18 по 21 лютого спортсмени закладу брали участь в чемпіонаті України з хокею на траві серед дітей 2008-2009 р.н., який проходив у м. Житомирі.

З метою попередження проявів насильства, булінгу в учнівському середовищі з 16 по 20 вересня 2019 року проведено заходи в рамках Тижня з протидії булінгу. З метою організованого проведення розроблено План заходів Тижня.

З 25 листопада по 10 грудня в рамках акції «16 днів проти насильства». розроблено План заходів щодо її організованого проведення.

З метою формування навичок безпечної поведінки в соціальних мережах, попередження кібербулінгу 11 лютого 2020 року до Всесвітнього Дня безпечного Інтернет у школі соціальним педагогом Галущенко Л. А. для старшокласників було проведено тематичне коло «Безпечний Інтернет» під час якого учні аналізували життєві ситуації, які можуть виникнути під час користування Інтернетом, знайомилися з пам’яткою «Основні правила безпечної роботи в інтернеті».

З метою формування усвідомлення учнями цінності життя та здоров’я 17 січня соціальний педагог школи Галущенко Л. А. провела з учнями 8 класу заняття з елементами тренінгу на тему «Життя - це щастя».

З метою попередження та протидії можливим загрозам життю та здоров’ю учнів, у школі проводилися заходи з формування навичок безпечної поведінки в надзвичайних ситуаціях з 11 по 17 листопада (очно), з 4 по 8 травня (онлайн) в закладі організовано заходи в рамках Тижнів безпеки дорожнього руху.З учнями проведено тематичні години класних керівників «Безпека руху - безпека життя», оформлено інтерактивні виставки «Тиждень безпеки дорожнього руху», «Правила дорожнього руху».

Формуванню ціннісного ставлення до себе сприяли індивідуальні бесіди класних керівників із здобувачами освіти на теми «Моє майбутнє», «Як не стати жертвою насилля», «Як не стати агресором», «Відповідальність за булінг та насильство», «Здоров’я – найдорожчий скарб».

Протягом року систематично проводилися інструктажі щодо дотримання правил безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях. Наприкінці навчального року, 29 травня, з учнями та їхніми батьками проведено онлайн-бесіди та інструктажі щодо дотримання правил безпеки під час літніх канікул.

ІІ. Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини

З метою пропаганди кращих народних та сімейних традицій, творчого розвитку особистості, організації цікавого дозвілля школярів в 2019-2020 н. р. відбулися: спортивні змагання «Сильні і спритні» до свята Покрови, свято «День учителя», «Андріївські вечорниці», «День святого Миколая», новорічні розважальні програми, свято 8 березня, Свято Матері.

30 вересня у сільському Будинку культури № 2 відбулося свято, приурочене Дню людей похилого віку. До проведення заходу долучилися здобувачі освіти 2 класу, які разом з класним керівником Харенко Н. О. привітали бабусь та дідусів зі святом.

1 жовтня до Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана здобувачі освіти закладу - вокальний гурт «Лебеді» та дует сестер Федосенків взяли участь у сільському святі «І попливли роки, як листя по воді».

Протягом навчального року проведено заходи з метою зміцнення сімейних традицій. 25 жовтня учні 3 класу разом з класним керівником Сільченко О. О. влаштували нетрадиційну батьківську зустріч до якої підготували своїми руками печиво для гостин з батьками. 28 листопада в 2 класі під керівництвом класного керівника Харенко Н. О. відбувся батьківський урок під час якого школярі готували разом з мамами млинці.

В закладі освіти приділялася увага формуванню толерантного ставлення до оточуючих людей. 3 грудня до Міжнародного дня людей з інвалідністю класний керівник Колісник О. В. з учнями 4 класу провела урок толерантності «Різноманітність підсилює всі сторони життя людини».

З метою формування поваги до родинних звичаїв 13 грудня до дня Андрія Первозванного учні 3-4 класів разом з класними керівниками Колісник О. В. та Сільченко О. О. провели дійство «Андріївські вечорниці».

Формування поваги до матері, жінки як берегині роду було головною метою заходу, який відбувся 6 березня, конкурсу «Міс школи».
Під час заходу дівчатка показували свою майстерність в творчих та інтелектуальних конкурсах, а учні закладу дарували присутнім творчі вітання у вигляді пісень та віршів.

16-17 квітня 2020 року, з метою вивчення традицій святкування Великодня, учнями початкових класів та класними керівниками організовано та проведено конкурс «Великодній кошик». Діти виготовляли тематичні аплікації, збирали та записували рецепти Великодніх страв.

ІІІ. Ціннісне ставлення до праці.

Виховними досягненнями цього напрямку стали усвідомлення соціальної значимості праці в житті людини, повага до людей праці, навички самообслуговування та суспільно-корисної праці, морально-психологічна підготовка учнів до майбутньої трудової діяльності. У зв’язку з цим в школі проведені загальношкільні трудові акції: «Чисте подвір'я», «Квітник», «Чистий клас», «Чисте село».

З метою профорієнтаційної роботи, вшанування праці вчителя 4 жовтня відбулося Свято працівників освіти.В цей день було організовано день самоврядування - здобувачі освіти 7-9 класів виконували обов'язки адміністрації школи, вчителів, а педагоги-дорослі їм в цьому допомагали.

З основами роботи працівників лісу школярі продовжували знайомитися відвідуючи «Шкільне лісництво». 22 жовтня 2019 року члени «Шкільного лісництва» взяли участь в зборі посадкового матеріалу - жолудів для Смілянського лісництва.

10 січня 2020 року про свої здобутки члени «Шкільного лісництва» звітували під час обласного семінару для керівників і вихованців шкільних лісництв.

Свої вміння реалізовувати товар, рекламувати його, здобувачі освіти закладу демонстрували під час благодійного ярмарку, який проходив у школі 3 березня.

ІV. Ціннісне ставлення до природи

Виховними досягненнями цього напрямку є усвідомлення школярями себе як невід’ємної частини природи, вироблення навичок природоохоронної поведінки. В зв’язку з цим у школі проведено ряд заходів.

З метою вивчення природніх особливостей рідного краю 6 вересня учні школи ознайомилися з еколого-просвітницькою стежкою у державному ландшафтному заказнику місцевого значення «Теклинська дача». 27 вересня у Всесвітній день туризму здобувачі освіти 2 класу з класним керівником Харенко Н. О. провели екскурсію до річки Сріблянка. Результатом подорожі і спостережень став проєкт «Річка Сріблянка в малюнках», який школярі представили для ознайомлення учням 1-9 класів.

Відчути відповідальність за природні ресурси школярі мали змогу 21 вересня 2019 року у Всесвітній день прибирання «World Cleanup Day», Здобувачі освіти 1-9 класів разом з працівниками освітнього закладу зібрали і здали на переробку 50 кг пластикових пляшок, прибрали територію закладу, сільського стадіону.

Бережно ставитися до рослин та тварин учні вчилися 30 вересня під час підготовки виставок «Дари осені» та «Екоквітка», 4 жовтня під час уроків доброти в рамках акції «Всеукраїнський урок доброти «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин», які 3, 4, 5 класах провели вчителі Вовченко І. М., Колісник О. В., Сільченко О. О.

Усвідомленому дбайливому ставленню до пернатих України школярі вчилися під час акції «Годівничка». 4 березня до Міжнародного дня птахів здобувачі освіти закладу, члени «Шкільного лісництва», виготовляли годівнички, шпаківні, синичники та совушники.

Протягом навчального року учні брали участь в обласному етапі Всеукраїнських конкурсів еколого-натуралістичного напряму. В ІІІ етапі Всеукраїнської акції «Птах року» учні 4-5 класів під керівництвом вчителів Вовченко І. М., Колісник О. В. зайняли ІІІ місце. У ІІІ етапі конкурсу «День юного натураліста» учні 3 класу під керівництвом вчителя Сільченко О. О. зайняли І місце. В ІІІ етапі Всеукраїнської акції «Збережемо первоцвіти» учні 3, 5 класів (вчителі Вовченко І. М., Сільченко О. О.) посіли ІІІ місце.

V. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

З метою вшанування пам’яті осіб, які віддали життя за незалежність і територіальну цілісність України, проявили героїзм у бойових діях при проведенні операції об’єднаних сил на сході України в школі проведені уроки мужності, тематичні години спілкування. У жовтні проведено акцію по збору продуктів харчування воїнам ООС «Допоможи герою». 18 жовтня організовано зустріч з членом формування громадянського порядку самооборони Смілянського майдану «Січ», волонтером Міколайчуком Бжегошем Тадеушевичем. 21 листопада 2019 року до річниці Революції Гідності проведена історична година під назвою «Гідність і свобода для українців – не просто слова».

З метою формування ціннісного ставлення до держави та суспільства 19 вересня здобувачі освіти 3-4 класів стали учасниками зустрічі-спогаду «Коли горів мій край вогнем» в Балаклеївському сільському музеї, яка була приурочена Дню партизанської слави.

20 вересня в закладі до Міжнарожного дня миру проведено акцію «Голуб миру» та флешмоб «Ми за мир!»

В закладі велику увагу приділяють формуванню шанобливого ставлення до рідної мови. 9 листопада 2019 року проведено урочисту лінійку, шкільний етап конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика, а учні 9-го класу долучилися до написання Всеукраїнського диктанту єдності.

21 лютого до Міжнародного День рідної мови в закладі був проведений захід «Рідна мова - мова барвінкова».

З метою формування шанобливого ставлення до історичного минулого 22 листопада 2019 року організовано захід пам’яті «Голодомор – незагоєна рана». Учасники заходу прослухали спогади спогади жителів с. Балаклеї, переглянули відеофільм «Світ знав, але мовчав».

12 грудня до Дня вшанування ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС в школі шкільним бібліотекарем Галущенко Л. А. організовано тематичну виставку «Чорнобильський дзвін» та проведено усний журнал «Герої-ліквідатори» педагогом-організатором Живицею І. О.

6 грудня до Дня Збройних Сил України педагог-організатор Живиця І. О. провела усний журнал «Збройні Сили України – запорука миру в державі. Вчитель фізичної культури Мариняк В. С. провів з учнями 3-9 класів змагання із стройової підготовки, метання дартсу, перенесення м’ячика.

22 січня в закладі проведено інформаційний захід приурочений Дню Соборності України. Вчитель історії Мурашевич Ю. Ю. розповів присутнім учням, падагогам про події, які відбулися 22 січня 1919 року в Україні. Педагог-організатор Живиця І. О. представила презентацію про історію Дня Злуки. Бібліотекар Галущенко Л. А. оформила тематичну виставку «22 січня - День Соборності України». Учні першого класу з класним керівником Занєгіною Ж. П. підготували виставку малюнків на патріотичну тематику.

З метою вшанування учасників бойових дій на території інших держав 14 лютого учні 3-4 класів відвідали сільський захід, який був проведений у формі години спілкування «Афганістан: подвиг, біль, пам’ять…».

8-9 Травня до 75-річниці перемоги над нацизмом в закладі дистанційно проведено конкурс дитячих малюнків «75-ій річниці Перемоги у Другій світовій війні присвячується». Учні читали вірші на патріотичну тематику і знімали відео. В 2 класі проведено інтегрований урок української мови на тему: «Оголошення як писемні висловлювання» під час якого, учні складали і оформлювали оголошення про проведення концерту до Дня пам’яті та примирення. Проведено флешмоб «Мак пам’яті», в рамках якого учні та вчителі в соцмережах прикріпили до своїх профілів хештек з даним символом. Для учнів 5-9 класів організовано перегляд відеоматеріалів (художніх та документальних фільмів) про події Другої світової війни.

Свою повагу до традицій українського народу учні висловлювали 21 травня у Всесвітній день вишиванки. Цього дня школярі разом з батьками та вчителями влаштували онлайн-флешмоб «День вишиванки єднає».

VІ. Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Виховними досягненнями цього напрямку є знання учнів про види мистецтва та засоби їх виразності, творча самореалізація школярів у акторській грі, народному та сучасному танці, вокальному та хоровому співі, ораторському мистецтві, малюванні, декоративно-прикладному мистецтві.

Робота з художньо-естетичного напряму представлена діяльністю гуртків «Барви» (керівник Живиця І. О.), «Бери й роби» (керівник Сільченко О. О.).

До мистецтва слова здобувачі освіти закладу долучилися 16 жовтня, під час зустрічі зустріч з поетами та письменниками Черкащини.

Декламаторські здібності здобувачі освіти закладу демонстрували 23 лютого 2020 року в будинку культури с. Балаклея в конкурсі читців творів Тараса Шевченка та Василя Симоненка.

4 березня в обласному художньому музеї міста Черкаси відбувся обласний конкурс читців "Тарасова вершина" приурочений 206-ій річниці від дня народження Т. Г. Шевченка. Учасницею конкурсу була учениця 9 класу Пономарчук Дарина.

Свої творчі здібності здобувачі освіти формували під час Новорічних ранків та декади початкових класів. З 13 по 23 грудня учні 1, 2 та 3 класів долучилися до акції «Подарунок дошкільнику». 16 грудня в 2 класі школярі розпочали роботу над проектом «Новорічна прикраса своїми руками». 18 грудня учні 2 класу з класним керівником Харенко Н. О. відвідали дитячий садок «Берізка» з театралізованим дійством «Святий Миколай до нас в гості завітай!».18 грудня в 1 класі діяла «Майстерня Діда Мороза».

Вивченню всесвітніх культурних традицій була присвячена конкурсно-розважальна програма «Кохання - то найкраще почуття!», яка відбулася 14 лютого в День святого Валентина. В програмі взяли участь учні 7-9 класів, які демонстрували свої творчі та інтелектуальні здібності.

29 травня школярі у відеорежимі творчо презентували свої враження від навчального року, представляли свої побажання учням, вчителям, батькам в зв’язку із завершенням навчального року.

Значну роль у виховній роботі закладу відіграє шкільна бібліотека.

З 1 по 31 вересня в рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек бібліотекарем школи Галущенко Л. А. проведено усний журнал «Історія місячника шкільних бібліотек», акцію «Подаруй книжку».

Протягом навчального року в бібліотеці були оформлені книжкові виставки приурочені пам’ятним та ювілейним датам: «Олімпійське сузір’я України», «Партизанськими шляхами», «Козацькому роду нема переводу», «Безпека на дорозі», виставки до Дня визволення України від фашистських загарбників, до Дня української писемності та української мови, до Дня Гідності та Свободи, до Дня вшанування ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, до Дня Соборності України.

В 2019-2020 навчальному році здійснювалася робота з батьками. Проведено загальношкільні збори під час яких розглянуто питання: «Організація навчально-виховного процесу в 2019-2020 н.р.», «Інтернет: за і проти», «Безпека в Інтернеті», «Булінг: його прояви. Як діяти при булінгу». «Про стан здоров'я учнів закладу». Організовувалися родинні виставки «Таланти України».

Класними керівниками 1-9 класів організовано та проведено батьківський всеобуч: «Дитина та Інтернет», «Насильство в родині: прояви та попередження», «Як захистити дитину від булінгу», «Як спланувати день дитини в умовах дистанційного навчання», «Режим дня учня».

Результатом виховної роботи в 2019-2020 навчальному році є участь у заходах різного рівня, перемоги в конкурсах.

Звіт про діяльність закладу освіти в 2018-2019 навчальному році

У 2018-2019 н. р. в школі навчався 121 учень. З них не атестовано 28 учнів 1 класу та 2 класу. 10 учнів мають високий рівень навчальних досягнень, 48 учень – достатній рівень, 31 – середній, 34 учні – початковий рівень. Відсоток відвідування складає – 87%.

Рівень досягнень за навчальними предметами:

2018-2019 н. р.
Українська мова – 6,6 б.
Українська література – 7,3 б.
Зарубіжна література – 7 б.
Англійська мова – 6,9 б.
Математика – 7,1 б.
Алгебра – 6,3 б.
Геометрія – 6,4 б.
Фізика – 6,9 б.
Географія – 7,2 б.
Історія України – 7,4 б.
Всесвітня історія – 7,2 б.
Правознавство – 7,6 б.
Біологія – 6,5 б.
Природознавство – 7,3 б.
Хімія – 6,1 б.
Фізична культура – 10,7 б.
Образотворче мистецтво – 8,6 б.
Музичне мистецтво, мистецтво – 8,7 б.
Трудове навчання – 8 б.
Інформатика – 8,4 б.
Основи здоров’я – 7,9 б.

Дані по класах

Клас Середній бал навчальних досягнень
3 клас 7,5 б.
4 клас 7,1 б.
5 клас 8 б.
6 клас 7,7 б.
7 клас 7 б.
8 клас 7,7 б.
9 клас 7,3 б.

У 2018-2019 навчальному році методична робота в школі здійснювалася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», відповідно до завдань, визначених у наказах відділу освіти Смілянської районної державної адміністрації від 05.09.2018 № 132 «Про організацію та структуру методичної роботи з педагогічними кадрами навчальних закладів району у 2018/2019 навчальному році» та наказу по школі № 121 від 20.09.2018 року «Про організацію та структуру методичної роботи з педагогічними кадрами школи у 2018-2019 навчальному році».

Роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми «Формування життєвих компетентностей особистості учня шляхом впровадження сучасних освітніх технологій».

Навчально-виховний процес у навчальному закладі забезпечували 15 педагогів. Серед них: 9 вчителів вищої категорії, 3 – І категорії, 3 спеціаліста, 2 вчителі мають педагогічне звання «старший учитель», 1 «учитель-методист».

З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення чіткого керівництва методичною роботою в школі була створена методична рада, до складу якої ввійшли директор школи, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителі, які мають вищу категорію та педагогічні звання.

Члени методичної ради брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад,шкільних та районних семінарів та інших методичних заходів.

Протягом 2018-2019 н.р. в школі було організовано роботу 2 методичних об’єднань: класних керівників та вчителів початкових класів; затверджено плани роботи, єдині науково-методичні теми, над якими працювали шкільні методичні об’єднання.

Назва МО Керівник Проблемне питання
Методичне об’єднання вчителів початкових класів Харенко Н. О. Оптимальне поєднання традиційних та новітніх технологій навчання учнів початкової школи шляхом реалізації ключових компетентностей державного стандарту початкової загальної освіти
Методичне об’єднання класних керівників Руденко С. В. Робота класного керівника як основа формування ключових компетентностей школярів

Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку та виховних заходів.

Педагогічні працівники школи в навчальному році були охоплені різними формами методичної роботи на рівні району:

ПІБ вчителя Посада Форма методичної роботи на районному та обласному рівнях
Бакуменко О. В. Вчитель української мови та літератури Член динамічної творчої групи учителів української мови і літератури
Занєгіна Ж. П. Вчитель початкових класів Керівник районного методичного об’єднання вчителів 4 класу
Жолобіцька Л. В. Вчитель математики Керівник районного методичного об’єднання класних керівників, член динамічної групи вчителів фізики району
Руденко С. В. Заступник директора школи з навчально- виховної роботи Член науково-методичної ради методкабінету
Вовченко І. М. Вчитель біології Член динамічної групи вчителів біології

Вчителі підвищували свій фаховий рівень шляхом участі в різноманітних ІНТЕРНЕТ – заходах, виставках, семінарах та інше.

ПІБ вчителя Формат заходу Назва роботи, заходу
Бакуменко О. В. Академія інноваційного розвитку освіти, навчально-практичний майстер-клас Регіональна (не) конференція Афілійований міні – EdCamp Nosachiv ВГ «Основа», вебінари ЧОІПОПП, тренінг «Інтерактивні технології в освіті». «Педагогіка партнерства у Новій українській школі». «Школа майбутнього: як готувати мислячих людей», «Мінлива мова буремного сьогодення», «Вчитель – ключова фігура освітніх реформ». «Власне висловлення: практичний підхід щодо написання та оцінювання».
Галущенко Л. А. Серпнева (не)конференція Дистанційні онлайн-курси. EdEra Академія інноваційного розвитку освіти, навчально-практичний майстер-клас «Освіта Смілянщини на старті НУШ». «Запобігання торгівлі людьми», «Недискримінаційний підхід у навчанні», «Долікарська допомога». «Інтерактивні технології в освіті».
Вовченко І. М. Видавництво «Ранок», вебінари Інтерактивної школи творчого вчителя Дистанційна академія, вебінари Академія інноваційного розвитку освіти, навчально-практичний майстер-клас ЧОІПОПП, тренінг Шкільне методичне об’єднання класних керівників «Сучасна систематика живих організмів у курсі біології», «Застосування елементів компетентнісно орієнтованого навчання на уроках біології у 8-9 класах». «Хімічні досліди». «Інтерактивні технології в освіті». «Створення навчального середовища в CLASSROOM». «Проектна діяльність у виховному процесі».
Жолобіцька Л. В. Освітня платформа «Всеосвіта», вебінари Видавництво «Ранок», вебінари Інтерактивної школи творчого вчителя ВГ «Основа», вебінари Академія інноваційного розвитку освіти, навчально-практичний майстер-клас ЧОІПОПП, тренінг Шкільне методичне об’єднання класних керівників Районне методичне об’єднання вчителів математики «STORYTELLING - технологія неформального навчання», «Коучинг у освіті», «Інтернет-олімпіади як інструмент урізноманітнення освітнього процесу». «Систематизація та узагальнення матеріалу курсу алгебри і початків аналізу як засіб підготовки учнів до ЗНО з математики», «Систематизація та узагальнення матеріалу курсу геометрії 10 класу як засіб підготовки учнів до ЗНО з математики», «Насичена пара. Кипіння. Рівновага фаз», «Координати, вектори та геометричні перетворення в курсі геометрії для профільних 10 класів. Поєднання класичного та компетентнісного підходів». «Навчання в сучасній українській школі» за темою: «Кращі системи освіти, найкращі школи у світі». «Навчання в сучасній українській школі» за темою: «Додатки GOOGLE у професійній діяльності вчителя». «Інтерактивні технології в освіті». «Створення навчального середовища в CLASSROOM». «Технологія веб-квесту у виховній роботі». «Позакласна робота з математики».
Живиця І. О. Курси підвищення кваліфікації, ЧОІПОПП Дистанційні онлайн-курси. EdEra «Викладання предмет «Мистецтво» в НУШ». «Онлайн-курс для вчителів початкової школи».
Занєгіна Ж. П. Дистанційні онлайн-курси. EdEra Районна (не) конференція для педагогів початкової школи «Онлайн-курс для вчителів початкової школи». «Рух від школи пам’яті до школи пізнання».
Колісник О. В. Видавництво «Ранок», вебінари Інтерактивної школи творчого вчителя Регіональна (не) конференція Афілійований міні – EdCamp Nosachiv Районна (не) конференція для педагогів початкової школи Дистанційні онлайн-курси. EdEra Онлайн – курси «Особливості викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1 класі НУШ», «Методика навчання учнів розв’язання задач в 1-2 класах НУШ», «Проведення ранкових зустрічей в 1-2 класах», «Моя безпека ( Я серед людей). Мій особистий простір», «Збагачення й активізація словникового запасу першокласників у процесі роботи над художніми творами на уроках вивчення української мови», «Особливості викладання курсу «Українська мова» у 1 класі НУШ», «Особливості проведення інтегрованих уроків у після букварний період навчання грамоти», «Особливості навчання учнів математики у 2 класі НУШ за авторською системою». «Педагогіка партнерства у НУШ». «Рух від школи пам’яті до школи пізнання». «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами», «Домедична допомога». «Школа вожатих « Inclusive camp».
Мінченко Т. О. ЧОІПОПП, навчання Дистанційні онлайн-курси. EdEra ЧОІПОПП, тренінг Серпнева (не)конференція Академія інноваційного розвитку освіти, навчально-практичний майстер-клас «Охорона праці та безпека життєдіяльності». «Онлайн-курс для вчителів початкової школи», «Управління школою. Практикум». «Інноваційна модель попередження професійного вигорання педагога». «Освіта Смілянщини на старті НУШ». «Інтерактивні технології в освіті».
Мірза Н. В. Macmillan (Webinar) ВГ «Основа», вебінар Дистанційні онлайн-курс. EdEra Цифрове видавництво MCFR Видавництво «Ранок» iatefls Webinars Вебінар Cambridge University Press Академія інноваційного розвитку освіти, навчально-практичний майстер-клас «Teaching towards exam success.Reading» «Teaching towards exam success. Writing articles and essays» ІІ. «НУШ Коли на все вистачає часу». «Онлайн-курс для вчителів початкової школи». «Як загасити полум’я конфлікту». «Навчальна діяльність старшокласників за сучасних умов: організація, мотивація, результат». «Diversity and inclusion in materials and the classroom». «Best Ways of Language Practice at the New Ukrainian School». «Інтерактивні технології в освіті».
Руденко С. В. Серпнева (не)конференція ЧОІПОПП, тренінги Районна (не) конференція для педагогів початкової школи Академія інноваційного розвитку освіти, навчально-практичний майстер-клас Освітня платформа «Всеосвіта», вебінари Дистанційна академія, вебінари Цифрове видавництво MCFR, вебінари Платформа масових відкритих онлайн-курсівPrometheus: дистанційні курси Дистанційні онлайн-курси. EdEra «Освіта Смілянщини на старті НУШ». «Інноваційна модель попередження професійного вигорання педагога», «Супервізія в НУШ». «Рух від школи пам’яті до школи пізнання». «Інтерактивні технології в освіті». «Інтернет-олімпіади як інструмент урізноманітнення освітнього процессу», «Використання опорних та інтерактивних схем для формування навичок мислення високого рівня», «Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії», «Коучинг в освіті», «Технологія Веб-квест у методичному арсеналі сучасного вчителя». «Цифрові інструменти та можливості Google для інформаційної безпеки», «Використання Google-сервісів в освітньому процесі». «Інтелектуальна карта: використання в освітній діяльності», «Як запровадити фінансову автономію школи». «Медіаграмотність для освітян», «Як створити масовий відкритий онлайн-курс», «Критичне мислення для освітян», «Медіаграмотність: практичні навички», «Освітні інструменти критичного мислення», «Основи інформаційної безпеки», «Сексуальна освіта». «Запобігання торгівлі людьми», «Недискримінаційний підхід в навчанні», «Онлайн-курс для вчителів початкової школи»
Сільченко О. О. Видавництво «Ранок», вебінар Інтерактивної школи творчого вчителя Регіональна (не) конференція Афілійований міні – EdCamp Nosachiv Районна (не) конференція для педагогів початкової школи «Проведення ранкових зустрічей в 1-2 класах». «Педагогіка партнерства у НУШ». «Рух від школи пам’яті до школи пізнання».
Харенко Н. О. Серпнева (не)конференція Регіональна (не) конференція Афілійований міні – EdCamp Nosachiv Регіональна (не) конференція Афілійований міні- ED Camp Cherkasy «Освіта Смілянщини на старті НУШ». «Педагогіка партнерства у НУШ». «Новий освітній простір: школа, у якій хочеться навчатися».

Педагоги школи готували матеріали для науково-методичних посібників на виставку «Освіта Черкащини-2019».

ПІБ вчителя Тема роботи
Бакуменко О. В. «Сторітелінг на уроках української мови 5 клас. «Головні та другорядні члени речення».
Вовченко І.М. «Сторітелінг на уроках біології, 6 клас»
Мірза Н. В. «Перевернуте навчання на уроках англійської мови. Вправи»

З метою популяризації власного досвіду в 2018-2019 н. р. проведена декада педагогічної майстерності під час якої вчителі школи знайомили колег з методичними напрацюваннями.

ПІБ вчителя Тематика виступів
Бакуменко О. В. «Сторітелінг на уроках української мови»
Вовченко І. М. «Сторітелінг на уроках біології»
Галушенко Л. А. «Тематичні кола для учнів та вчителів»
Живиця І. О. «Розвиток множинного інтелекту на уроці»
Жолобіцька Л. В. «Перевернуте навчання як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності»
Занєгіна Ж. П. «Арт-терапія в освітньому процесі»
Колісник О. В. «Упевненість в собі як показник компетентності вчителя»
Мариняк В. С. «Ігровий веб-квест на уроці та в позаурочний час»
Мінченко Т. О. «Сторітелінг на уроках основи здоров’я»
Мірза Н. В. «Розвиток критичного мислення учнів»
Мурашевич Ю. Ю. «Теорія множинного інтелекту»
Руденко С. В. «Використання QR-кодів в освітній діяльності», «Можливості CLASSROOM в освітньому процесі»
Сільченко О. О. «Застосування прийому РАФТ»
Харенко Н. О. «ЛЕГО на уроці»

Протягом навчального року було проведено відкриті уроки та виховні заходи:

Клас Предмет Вчитель Тема заходу
1 Позакласний захід Харенко Н. О. «Свято матері»
1 Позакласний захід Харенко Н. О. «Здоров’я – найдорожчий скарб»
1 Позакласний захід Харенко Н. О. «Казки від дідуся»
3 Позакласний захід Колісник О. В. «Зустрічаємо Великдень»
2-3 Позакласний захід Галущенко Л. А., Колісник О. В., Сільченко О. О. «Подорож у світ казок Василя Сухомлинського».
7 Позакласний захід Мірза Н. В. «Біль Чорнобиля»
5-9 Позакласний захід Бакуменко О. В. "Пам'ять про Тараса".
7-8 Позакласний захід Бакуменко О. В. «День української писемності та мови»
5-9 Позакласний захід Жолобіцька Л. В. «Пам’яті Небесної сотні»

20 січня 2019 року вчителі початкових класів Занєгіна Ж. П., Сільченко О. О., Харенко Н. О. проводили відкриті уроки під час семінару директорів шкіл Смілянського району.

ПІБ вчителя Формат заходу, тематика
Занєгіна Ж. П. «Інтегроване навчання в початковій школі»
Сільченко О. О. «Технологія розвитку критичного мислення в початковій школі»
Харенко Н. О. «LEGO в 1 класі НУШ»

Педагоги школи протягом навчального періоду здійснювали роботу щодо організації участі учнів в конкурсах, акціях, проектах та фестивалях:

ПІБ вчителя Назва заходу
Бакуменко О. В. Районний етап Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика, всеукраїнська українознавча гра «Соняшник», районний етап Всеукраїнського конкурсу ім. Т.Г. Шевченка
Вовченко І. М. «Наймасовіший урок добра в навчальних закладах, проведений впродовж одного дня», обласний етап конкурсу «День юного натураліста», благодійна акція «Подарунок пухнастому другу», міжнародний природничий інтерактивний конкурс «Колосок», міжнародна природознавча гра «Геліантус».
Жолобіцька Л. В. Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»
Живиця І. О. Фестиваль присвячений Дню українського козацтва та Покрови Пресвятої, районний фестиваль патріотичної пісні « Найкраща у світі – моя Україна - у цілому світі одна».
Колісник О. В. Міжнародна природознавча гра «Геліантус», міжнародний природничий інтерактивний конкурс «Колосок», всеукраїнський конкурс «Слово до слова», всеукраїнська українознавча гра «Соняшник», всеукраїнський конкурс «Різдвяні свята в традиціях нашого народу», всеукраїнський конкурс «Безпечний інтернет», «Наймасовіший урок добра в навчальних закладах, проведений впродовж одного дня», благодійна акція «Подарунок пухнастому другу», всеукраїнський проект «Я люблю читати» від Олександра Зімби, обласний етап конкурсу «День юного натураліста».
Мірза Н. В. Всеукраїнський конкурс «Грінвіч».
Руденко С. В. Всеукраїнська гра «Sunflower» («Соняшник»).
Сільченко О. О. Міжнародна природознавча гра «Геліантус», міжнародний природничий інтерактивний конкурс «Колосок», всеукраїнський конкурс «Слово до слова», всеукраїнська українознавча гра «Соняшник», всеукраїнський конкурс « Безпечний інтернет», всеукраїнський конкурс «Безпека руху від школи до дому», всеукраїнський математичний конкурс «Кенгуру», «Наймасовіший урок добра в навчальних закладах, проведений впродовж одного дня», благодійна акція «Подарунок пухнастому другу», конкурс «Виховний захід до дня народження В.О.Сухомлинського».

Всі методичні, освітні заходи проведені на достатньо-високому методичному рівні.

З метою впорядкування самоосвітньої діяльності вчителі школи: Бакуменко О. В., Вовченко І. М., Галущенко Л. А., Жолобіцька Л. В.,Живиця І. О., Колісник О. В., Мінченко Т. О. Мірза Н. В., Руденко С. В., Сільченко О. О., Харенко Н. О. ведуть «Індивідуальні методичні картки обліку результатів неперервного підвищення кваліфікації педагогічних працівників».

Результатом роботи в 2018-2019 навчальному році є участь у заходах різного рівня, перемоги в конкурсах: «Колосок» (природознавство), «Грінвіч» (англійська мова), «Соняшник» (українська мова та література), «Соняшник» (зарубіжна література), «Геліантус» (природознавство), «Кенгуру» (математика), «Олімпус» (математика, фізика), І та ІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.

Проте, в 2018-2019 н. р. слабкою ланкою залишається рівень навчальних досягнень учнів 5-9 класів з математично-природничих дисциплін, недостатня якість підготовки учнів до олімпіад та інтелектуальних конкурсах

Виховна робота протягом 2018-2019 навчального року в школі здійснювалась відповідно до «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243, Указу Президента України від 13.10.2015 року № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 року № 641/2015 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах», інших чинних нормативно-правових документів у системі освіти та науки України.

Педагогічний, учнівський та батьківський колективи школи продовжували працювати над реалізацією виховної проблеми «Розвиток духовності школярів шляхом формування екологічної культури особистості, гармонії її відносин з природою», положень Програми виховання «Від чистоти душі – до екології планети».

З метою організації та поліпшення стану виховної роботи на засіданнях педагогічної ради розглянуто питання:

§ Про стан здоров’я дітей, стан оздоровлення учнівської молоді.

§ Про стан виконання державних цільових програм у галузі освіти: Закон України «Про загальну середню освіту».

Видано накази:

§ Про проведення профілактичних бесід по попередженню дитячого травматизму.

§ Про фізкультурно-оздоровче виховання.

§ Про стан ведення учнівських щоденників.

§ Про стан відвідування учнями школи.

Проведено наради при директору школи:

§ Про організацію взаємовідвідувань уроків та виховних заходів педагогічними працівниками школи.

§ Про відвідування учнями школи.

§ Про відзначення Шевченківських днів.

§ Про підсумки проведення декади правових знань.

§ Про зміст діяльності козацької сотні.

§ Про роботу з обдарованими дітьми.

§ Про роботу з учнями, схильними до правопорушень.

§ Про стан проведення профілактичних бесід по попередженню дитячого травматизму.

§ Про підсумки місячника по благоустрою території школи та села.

На нарадах при заступнику директора школи розглянуто питання:

§ Про результативність участі учнів у позакласних заходах

§ Про підсумки проведення батьківського тижня.

§ Про підсумки проведення «Весняного тижня добра».

Загальношкільні, класні виховні заходи проводились згідно плану роботи школи на 2018-2019 навчальний рік та планів класних керівників.

Реалізація основних завдань і принципів виховання здійснювалася за напрямами:

І. Ціннісне ставлення до себе.

Протягом семестру в освітньому закладі здійснювалися заходи щодо формування в учнів навичок безпечної поведінки. Класні керівники систематично проводили бесіди та інструктажі з питань БЖД, 7 травня проведено День цивільного захисту. Протягом дня діяла тематична інформаційна виставка "Це повинен знати кожен".З метою відпрацювання дій в надзвичайних ситуаціях, відбулося об’єктове тренування «Увага! Пожежа!».Для учнів медична сестра Таран Л. І. провела практичний показ «Правила надання домедичної допомоги».

Формуванню ціннісного ставлення до себе сприяли єдині дні профілактики правопорушень:

§ Дотримання режиму дня учня – крок до відповідальності.

§ Відвідування навчальних занять – обов’язок учня.

§ Відповідальність за шкідливі звички.

§ Стався до інших так, як би хотів, щоб ставилися до тебе.

Підвищенню інтересу до фізичної культури і спорту, здорового способу життя, розвитку прагнення бути фізично здоровою людиною сприяли різні за тематикою спортивні заходи. 18 січня відбулися змаганнях з біатлону.

16 березня 2019 року команда учнів школи взяла участь у змаганнях з хокею на траві на першість Черкаської області серед дітей 2005-2009 років народження. Команда посіла 2 місце.

22 березня школярі стали учасниками обласних змагань з паркового спортивного орієнтування.

З 5 по 8 квітня в місті Кривий Ріг учні школи взяли участь у Всеукраїнському турнірі з хокею на траві серед учнівської молоді.

ІІ. Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини

З метою формування сімейних цінностей в школі 7 березня проведено Свято жінки. 15 травня до Дня матері учні 1 класу підготували святкову програму, яку представили для жителів села Балаклея.

До організації освітнього процесу протягом семестру долучалися рідні та батьки учнів. 17 березня в 1 класі відбувся урок "Казки від дідуся" на який був запрошений Бабінцев Олександр Михайлович. Гість знайомив першокласників зі своїми казками, вчив школярів знаходити дива у звичайних речах, бути уважними та спостережливими.

Напередодні Великодня батьки учнів 1 класу провели майстер-клас «Готуємо писанку».

В ІІ семестрі педагоги працювали над формуванням в учнів поваги, толерантності по відношенню до оточуючих людей. 9 березня колектив школи долучився до проведення благодійної акції «Підтримай ближнього». Під час якої реалізовувалися млинці, а кошти були передані на лікування хворих дітей Смілянщини. 19 березня в школі проведено благодійну ярмарку "Серцем до серця". Учні школи разом з батьками та вчителями реалізовували солодощі та фрукти. Кошти виручені від продажу були перераховані на лікування смілянина Віталія Хільченка. В першій половині квітня під час акції «Серцем до серця» організовано збір коштів для придбання кардіологічного обладнання в дитячі лікарні.

ІІІ. Ціннісне ставлення до праці.

Виховними результатами цього напрямку стали усвідомлення соціальної значимості праці в житті людини, повага до людей праці, навички самообслуговування та суспільно-корисної праці, морально-психологічна підготовка учнів до майбутньої трудової діяльності. З цією метою в школі проведені загальношкільні трудові акції: «Чисте подвір'я», «Квітник», «Чистий клас», «Чисте подвір'я, чисте село»; рейди-перевірки: «Книжкова лікарня», «Бережемо шкільне майно». 4 квітня школярі були залучені до прибирання території школи та сільського стадіону, опорядкування квітників та клумб.

Протягом семестру школярі знайомилися з особливостями різних професій. 15 січня 2019 року відбулася зустріч з представниками Смілянського міськрайонного центру зайнятості, які вручили диплом учням 8-9 класів, членам "Шкільного лісництва": Диченковій А., Пономарчук Д., Федорцю В. та Федорець К. за зайняте І місце в районному етапі обласного конкурсу відеороликів "Світ професій: дитячими очима".

9 квітня учні 4 класу відвідали кондитерську фабрику «Меркурій», під час якої познайомилися з виробництвом кондитерської продукції.

З 22 по 26 квітня в школі проходили заходи до Всесвітнього дня охорони праці. Класні керівники провели тематичні години в 1-9 класах. Організована виставка малюнків "Діти про охорону праці".

Профорієнтаційна робота з учнями 7-9 класів проводилася в «Шкільному лісництві», відвідуючи заняття, учні продовжували опановували особливості професії лісівника.

ІV. Ціннісне ставлення до природи

Формуванню в школярів відповідального ставлення до природи, усвідомленню себе як невід’ємної частини природи сприяли загальношкільні еколого-трудові акції: «Зелений клас», «Квітник». 11 березня учні долучилися до акції «Зустрічаємо птахів». На базі ДП «Смілянський лісгосп» школярі виготовляли будиночки для птахів.

29 березня члени «Шкільного лісництва» взяли участь в обласному етапі XIII Всеукраїнського зльоту учнівських лісництв загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, команда «Лісовий патруль» зайняла ІІ місце.

10 квітня учні 7-9 класів взяли участь у щорічній акції «Майбутнє лісу в твоїх руках!» під час якої висадили 3,3 тис сінців дуба із закритою кореневою системою на площі 2,5 га.

15 квітня за сприяння голови Балаклеївської об’єднаної територіальної громади Ситніка Ростислава Олексійовича відбулася акція по озелененню території школи. Учні в шкільному саду посадили саджанці волоського горіха.

V. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

З метою формування ціннісного ставлення до держави та суспільства протягом ІІ семестру проведено заходи приурочені пам’ятним та ювілейним датам. 22 січня до Дня Соборності України учнями 9, 3 класів
оформлено колаж на тему «22 січня - 100-річчя Соборності України». До знаменної дати учні 3, 2, 7 та 8 класів підготували історичну композицію «22 січня 2019 року - 100-річчя з Дня проголошення Акту злуки Української Народної республіки та Західно-Української Народної республіки».

30 січня 2019 року в школі відбувся захід приурочений трьом пам’ятним датам: пам’яті Героїв Крут (28 січня), Дню пам’яті жертв Голокосту (29 січня) та Дню визволення села Балаклея від нацистських окупантів під час Другої світової війни (30 січня) відеожурнал «Знаємо та пам’ятаємо!».

20 лютого до Дня вшанування пам’яті героїв Небесної сотні представлено історико-літературну композицію «Подвиг Героїв Небесної Сотні».

23 квітня в школі учнями 7 класу проведено усний журнал «Біль Чорнобиля».

8 травня в День пам'яті та примирення, учні школи долучилися до проведення урочистого мітингу, який проходив біля Обеліску Слави села Балаклея. Школярі та педагоги взяли участь у святковій ході центром села та в святковому концерті

16 травня, в День вишиванки, учні та вчителі школи провели флешмоб «Україна у вишиванці».

Протягом семестру в школі проводилася роботу з метою ознайомлення учнів з історією рідного краю. 7 лютого учні 2-4-х класів відвідали Теклинський краєзнавчий музей. Класні керівники під час годин класних керівників знайомили школярів з історією Смілянщини.

Свою громадянську позицію учні школи, учасники вокального гурту «Лебеді» у складі Литвина Є., Лисак Д., Бугаєнка Д. та Харченко К., представили композицією «Ми за мир» 18 квітня в районному дитячому фестивалі патріотичної пісні «Найкраща у світі – моя Україна - у цілому світі одна».

З метою виховання школярів в дусі відданості Україні та українському народу через плекання національних військово-патріотичних традицій та моральних цінностей, здобуття практичних навичок та розвиток індивідуальних здібностей з військової підготовки з 17 по 19 травня учні школи взяли участь в І (районному) етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), рій «Слава» зайняв у випробуваннях 8 місце.

VІ. Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Виховними результатами цього напрямку є знання учнів про види мистецтва та засоби їх виразності, творча самореалізація школярів у акторській грі, народному та сучасному танці, вокальному та хоровому співі, ораторському мистецтві, малюванні, декоративно-прикладному мистецтві.

Робота з художньо-естетичного напряму представлена гуртками «Барви» (керівник Живиця І. О.), «Калиновий сонет» (керівник Шугар-Благодарна Т. В.) та «Srep-ap» (керівник Рєпіна К. В.).

В ІІ семестрі 14 лютого відбувся розважальний конкурс до дня святого Валентина «Любов - це зірка провідна». 15 лютого до свята Стрітення відбулися інформаційно-спортивні заходи у форматі змагань між школярами.

9 березня проведено літературну композицію «Пам'ять про Тараса» приурочену 205-тій річниці з дня народження Великого Кобзаря.

Напередодні Великодніх свят 24 квітня учні 3 класу підготували свято «Зустрічаємо Великдень».

В ІІ семестрі 2018-2019 навчального року здійснювалася робота з батьками. Проведено загальношкільні збори під час яких розглянуто питання: «Відвідування учнями школи – запорука якості навчання». Класними керівниками 1-9 класів організовано та проведено батьківський всеобуч: «Результативність уроку. Від чого вона залежить», «Про дитячий відпочинок влітку: проблеми, пропозиції, попередження травматизму», «Про відвідування учнями школи». На засіданнях батьківського комітету вивчалися питання: «Про роль сім’ї у вихованні дітей», «Про нормативно-правову базу щодо організованого закінчення навчального року», «Про підсумки навчально-виховного процесу у 2018-2019 н. р.», «Про організацію медичного огляду учнів».

Підсумком виховної роботи в ІІ семестрі 2018-2019 навчального року є участь у заходах різного рівня, перемоги в конкурсах: «Колосок» (природознавство), «Грінвіч» (англійська мова), «Соняшник» (українська мова та література), «Соняшник» (зарубіжна література), «Геліантус» (природознавство), «Кенгуру» (математика), «Олімпус» (математика, фізика).

Переможцями ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика стали:

учениця 4 класу Лебедько Ірина (ІІ місце, вчитель Занєгіна Ж. П.)

учениця 6 класу Жиранда Анна (ІІІ місце, вчитель Бакуменко О. В.)

учениця 8 класу Пономарчук Дарина (ІІ місце, вчитель Бакуменко О. В.)

В районному конкурсі учнівської творчості імені Т. Г. Шевченка

учениця 6 класу Жиранда Анна зайняла ІІІ місце.

В ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад маємо такі результати:

Історія : Пономарчук Дарина, учениця 8 класу (ІІІ місце, вчитель Мурашевич Ю.Ю.)

Англійська мова: Пономарчук Дарина, учениця 8 класу (ІІ місце, вчитель Мірза Н. В.)

Фізика: Федорець Владислав, учень 8 класу (ІІІ місце, вчитель Жолобіцька Л. В.)

Трудове навчання: Диченкова Анна, учениця 9 класу (ІІ місце, вчитель Галущенко Л. А.)

Результати участі учнів школи в обласному етапі Всеукраїнських конкурсів еколого-натуралістичного напряму:

в номінаціях «Дослідницький марафон», «Юнатівський зеленбуд» учні Смілянського шкільного лісництва ДП «Смілянський лісгосп» стали призерами (керівник Мінченко Н. В.).

в номінації «Всеукраїнський конкурс «Ліси для нащадків»учні Смілянського шкільного лісництва ДП «Смілянський лісгосп» зайняли І місце (керівник Мінченко Н. В.).

Вихованці гуртка «Юні екологи» та учні 3 класу (вчителі Вовченко І. М. та Колісник О. В.) стали призерами Всеукраїнської акції «День юного натураліста».

В номінації кращий малюнок «Права та обов’язки очима дітей» районного етапу обласного конкурсу «Світ моїх прав»

Федосенко Анастасія - (I місце).

Результати виховної роботи висвітлено в публікаціях газети «Смілянські обрії» та сайті школи

Навчальний рік підсумували оздоровчою кампанією. При школі було оздоровлено 70 учасників навчального процесу. Працювало три табори: табір з денним перебуванням дітей «Сонечко» (початкові класи), табір праці та відпочинку (профільна зміна) «Лісовичок», англо-мовний табір з денним перебуванням дітей «НІТ».

Кiлькiсть переглядiв: 252

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.